Телефон нөмірін Жеткізуші Тапсырыс берушіге шарт жасасқан күннен бастап 5 жұмыс күні ішінде ұсынуы тиіс. Желі күйінің тәулік бойы мониторингін және ақаулықтарды жедел жоюды қамтамасыз ету үшін әлеуетті жеткізушінің желісінде клиентке (тапсырыс берушіге) тәулік бойы қолдау көрсету қызметі болуы керек және ақауларды жою уақыты географиялық жағдайдан өзгеше болмауы керек. қосылу нүктесінің орналасуы.
. Номер дозвона должен быть предоставлен Поставщиком Заказчику в течение 5 рабочих дней с даты заключения договора. Для обеспечения круглосуточного контроля состояния сети и оперативного устранения неисправностей, сеть потенциального поставщика должна иметь службу круглосуточной поддержки клиента (заказчика), причем время устранения неисправностей не должно меняться от географического местоположения точки подключения