Внимание! Соединение с приложением прервано. Пожалуйста, авторизуйтесь заново.

Жоспар тармағын қарап шығу


000340000545
2563003
Облыстық бюджет
"Павлодар облысының жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар басқармасы" мемлекеттік мекемесі
Государственное учреждение "Управление координации занятости и социальных программ Павлодарской области"
"Павлодар облысының жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар басқармасы" ММ
ГУ "Управление координации занятости и социальных программ Павлодарской области"
2018
Бағалы ұсыныныстарға сұраным
Шартты үнем есебінен сатып алу
Үкіметтік сыртқы қарыздар немесе байланысты гранттар бойынша бірлесіп қаржыландыру қаражаттарын қоспағанда бюджеттік қаражаттар есебінен
256 - Облыстың жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар басқармасы
256 - Облыстың жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар басқармасы
003 - Мүгедектерге әлеуметтік қолдау
106 - Протездеу,үйрету жөнінде медициналық қызметтер көрсету протездік-ортопедиялық құралдарымен және оларды пайдалануды қамтамасыз ету
414 Машиналар, жабдықтар, өндірістік және шаруашылық мүккамал құралдарын сатып алу
54652.5
0
32.50.22.300.002.00.0796.000000000001
Тауар
Костыли
Костыли
взрослые, тип с опорой под локоть, с двойной регулировкой (от пола до ручки и от ручки до манжеты), СТ РК 1945-2010
взрослые, тип с опорой под локоть, с двойной регулировкой (от пола до ручки и от ручки до манжеты), СТ РК 1945-2010
подробно согласно технической спецификации 2
подробно согласно технической спецификации 2
Дана
21
2602.5
54652.5
0
Мамыр
15 календарных дней со дня вступления в силу договора и до полного исполнения своих обязательств
15 календарных дней со дня вступления в силу договора и до полного исполнения своих обязательств
Павлодар облысы, Павлодар қ.ә., Павлодар қ. ул Ленина 59, каб 200, Тел: 764010. Ответственные за принятие услуги: Абулкалыкова
21
551010000
ул Ленина 59, каб 200, Тел: 764010. Ответственные за принятие услуги: Абулкалыкова
ул Ленина 59, каб 200, Тел: 764010. Ответственные за принятие услуги: Абулкалыкова