Маркетинг және менеджмент негіздері. Оқулық. 2-басылым. Переплет твердый, учебник для колледжей, Издательство Фолиант. Казахстан Оқулық екі бөлімнен тұрады. Бірінші бөлімде батыстың дамыған елдердегі қалыптасқан теория негіздерін және практикалық әдіс-тәсілдерін арқау ете отырып, біздің елдегі нарықтық экономиканы басқарудың маркетингтік қағидалары, функциялары, стратегиялары, жоспарлау, ақпарат және зерттеулер жүйелері сөз болады. Екінші бөлім менеджмент негіздерін қарастырады. Мұнда менеджменттің теориясы және оның принциптері, функциялары, әдістері, ұйымдық мәдениет, ұйымдастырушылық қызмет баяндалады. Сатыбалдыұлы С., Байтанаева Б. каз.яз. 2023 Фолиант