Мерзімде қызметті ұсыну: 2017 жылғы ақпан-желтоқсан айлары.
Бұл құжат Шарттың ажырамас бөлігі болып табылады және бағдарламалық қамтамасыз ету 1С қолдау үшін қызмет көрсету үшін негізгі техникалық талаптар сипаттайды: Enterprise Қазақстан
ақпараттық жүйе процестерді автоматтандыруды қамтамасыз ету үшін арналған дерекқор қарым-қатынас теңгерімі, өңдеуді, шоғырландырылған шоттарына ауытқуларды анықтау, есепке алу және техникалық қызмет көрсету азайтады.
қамтамасыз ету мақсатында, қаржылық ақпараттың жиынтығын есепке алу процесін автоматтандыруға болады.
негізгі мақсаты қолдау тетіктері есепке алуды, бағдарламалық қамтамасыз ету дерекқор қарым-қатынас, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес Қазақстан Республикасы мен басқа да мемлекеттік органдардың Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің парламенттік достық тобының ұсынылуы шоғырландырылған есептілік нысандарын қалыптастыруда қаржылық ақпараттың жиынтығын оңтайландыру болып табылады.
қызметтердің тізімі
Ол келесі қызметтерді қамтамасыз ету үшін қажет:
1С 1.Informatsionno- технологиялық қолдау: Enterprise (өзгертілген базасы);
2.Жедел жаңарту 1С, салық бағдарламаларды (СОНО, SGDS, ИНИС, Исида және т.б.) босатады;
3.Маманы телефон және электрондық пошта арқылы, жұмыс орнында пайдаланушыларды кеңес беру;
4. Деректер қалпына келтіру;