«Атырау облысы Денсаулық сақтау басқармасының «Атырау облыстық қан орталығы» шаруашылық жүргізу құқығындағы коммуналдық мемлекеттік кәсіпорны
Коммунальное государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Атырауский областной центр крови" Управления здравоохранения Атырауской области
«Атырау облысы Денсаулық сақтау басқармасының «Атырау облыстық қан орталығы» шаруашылық жүргізу құқығындағы коммуналдық мемлекеттік кәсіпорны
Коммунальное государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Атырауский областной центр крови" Управления здравоохранения Атырауской области
Бағдарламалық қамтамасыз етуді әкімшілдеу және техникалық қызмет көрсету бойынша қызметтер
Услуги по администрированию и техническому обслуживанию программного обеспечения
Бағдарламалықі жасақты әкімшіліктендіру және оған техникалық қызмет көрсету бойынша қызметтер
Услуги по администрированию и техническому обслуживанию программного обеспечения
Қан қызметі үшін ақпараттық жүйені техникалық қолдау,Инфо Донор бағдарламалық қамтамасыз етудің жаңартулары мен жаңа нұсқаларын алуға жазылу.(қызмет көрсету)Техникалық консультациялар беру:телефон және электрондық пошта бойынша консультация беру;деректер қорына қызмет көрсету бойынша алдын алу жұмыстары;жаңа пайдаланушылардың ақпараттық жүйесімен жұмыс істеу бойынша оқыту;жаңа функционалдық модульдерді енгізу (шығуына қарай);техникалық маманды бекіту.Маманның шығуы қажет.Қолдау орталығы қызметінің жұмыс уақыты: - жұмыс күндері дүйсенбіден жұмаға дейін сағат 9:00-18: 00.Сыни проблемалар үшін (проблеманы жіктеу бойынша 1-ші деңгей) аптасына 7 күн бойы.
Техническая поддержка Информационной системы для службы крови,подписка на получения обновлений и новых версий программного обеспечения Инфо Донор (обслуживание).Предоставление технических консультаций:Консультирование по телефону и электронной почте;Профилактические работы по обслуживанию база данных;Обучение по работе с информационной системой новых пользователей;Внедрение новых функциональных модулей (по мере выхода);Закрепление технического специалиста.Пр необходимости выезд специалиста.Время работы службы Центра поддержки:-в рабочие дни с понедельника по пятницу с 9:00-18:00.Для критических проблем (уровень серьезности 1 по классификации проблем) круглосуточно 7 дней в неделю.